היחידה החדשה, שתכלול גם את הצוות הישראלי, תמנה למעלה מ-250 עובדים, כש-Epson צופה עלייה של 45% בגיוס עובדים חדשים. למנהל היחידה החדשה מונה ניל קולקהון, סגן נשיא Epson אירופה: ״ההשקעה הזו תעניק לנו את הזריזות והיכולת לתת מענה לצרכים המשתנים של הלקוחות בשווקים הדינמיים״
תאגיד Seiko Epson היפני הכריז על הקמתה של חברת מכירות חדשה Epson Middle East – EME, מהלך המשקףת, לדברי החברה, את הפוטנציאל האדיר להאצת ההתרחבות בשווקי המפתח שלEpson (שכולל גם את השוק הישראלי). הפעילות החדשה תנוהל ממשרד אזורי בדובאי על ידי ניל קולקהון, סגן נשיא Epson אירופה.
חברת המכירות החדשה כבר הציגה יעד שאפתני: להאיץ את צמיחת ההכנסות ואת טביעת הרגל שלה בשוק בחמש השנים הקרובות והודיעה כי היא מתכננת להשיג את המטרה על ידי הרחבת נוכחותה בתחומי הליבה של פתרונות ההדפסה, הסריקה וההקרנה.
Epson דיווחה על עלייה במכירות של יותר מ-40% במזרח התיכון במהלך שנת 2022. החברה צופה ביקוש גובר והולך לפתרונות הטכנולוגיים של Epson במגזרים עסקיים שונים בתחומי ההדפסה והסריקה כשעם ההתרחבות המתמשכת של אירועי ספורט ובידור מקצועיים ברמה עולמית, גבר גם הביקוש לטכנולוגיות הקרנה וחוויות קמעונאיות סוחפות.
לדברי קולקהון, הקמת Epson EME ממחישה את המחויבות של החברה ללקוחות ולשותפים באזור. ״אנו מתכוונים להמשיך להשקיע ולהגדיל את הנוכחות שלנו בכל השווקים המרכזיים, מאפריקה ועד המזרח התיכון ועד מרכז אסיה… השקעה זו תעניק לנו את הזריזות והיכולת לתת מענה לצרכים המשתנים של הלקוחות בשווקים הדינמיים, הצומחים במהירות ".
לדבריו, ההתקדמות של החברה צפויה לצבור תאוצה בהתאם לאימוץ של טכנולוגיות בנות קיימא עם דגש מיוחד על מערכות ההדפסה העסקיות של הזרקת דיו ומכלי הדיו של Epson, אבן יסוד בעסקיה של Epson בעולם. פתרונות אלו מצטיינים בתכונות דוגמת צריכת חשמל נמוכה יותר, הפחתת פסולת CO2 ופלסטיק, בהשוואה למדפסות לייזר, ויעילות מוגברת הודות לטכנולוגיית Heat-Free.
היחידה החדשה, שתכלול כאמור, גם את הצוות הישראלי, תמנה למעלה מ-250 עובדים כש-Epson צופה עלייה של 45% בגיוס עובדים חדשים, כאשר ישות ה-EME החדשה תיכנס לפעולה בתחילת 2024. מהלכי הגיוס יתמקדו בגיוון והכלה (כאשר כבר כיום נשים מהוות עד 40% מכוח העבודה). המשרדים הגדולים ביותר של Epson יהיו באיחוד האמירויות, דרום אפריקה וטורקיה, בתוספת פעילות בממלכת ערב הסעודית, מרוקו, קניה, ניגריה, ישראל, קזחסטן ואוקראינה. על פי קולקהון, יש גם תוכניות להרחיב ולשפר את רשת המשווקים והמפיצים של Epson באזור.