״יוניקורן הוא קלישאה מתה״: השותף הכללי של קרן דיירקט ראונד ממציא את ה- Unicamel ומקים קרן השקעות שניה בתחומי ה-Deep Tech בהיקף של 10 מיליון דולר

״יוניקורן הוא קלישאה מתה״: השותף הכללי של קרן דיירקט ראונד ממציא  את ה- Unicamel ומקים קרן השקעות שניה בתחומי ה-Deep Tech בהיקף של 10 מיליון דולר
קרדיט: אייל גבר

גילי צגלה, משקיע ושותף כללי בקרן דיירקט ראונד, עובד בימים אלה על הקמת קרן שניה בהיקף של 10 מיליון דולר. הגוף החדש תחת שם ולוגו ה- Unicamel יתמקד, כמו דיירקט ראונד, בהשקעות early stage ביזמים.ות ישראלים שבונים סטרטאפים פורצי דרך בתחומי ה-Deep Tech. צגלה הוא יזם, איש עסקים ומשקיע הפעיל מזה שנים בקידום תעשיית ההייטק הישראלית, עם יוזמות כגון כנס Europe Days וקהילת המייקרים הישראלית ה״גיקון״.

״האני מאמין שלי הוא שסטרטאפים ישראלים שיוקמו ב- 24 וב- 25 הם מועמדים מעולים להצלחה״, אומר צגלה. ״התיאוריות הכלכליות מוכיחות שוב ושוב שהשקעות בזמן משבר מובילות לתוצאות מרשימות, בעיקר בהשקעות בתחומים שמקדימים טרנדים. לדוגמא הקרן הראשונה שלנו מושקעת ב- 4 סטרטאפים של AI , מתוך 16 השקעות סך הכל, כשמדובר בהשקעות שבוצעו הרבה לפני שהתחום הפך לטרנד״.

בין הסטרטאפים שקרן דיירקט ראונד מושקעת בהם נמנות BeeHero, Mitia, Nimble Beauty, Qbiq, Sightful ומינרווה שנמכרה ל- Rapid 7 במהלך 2023. מתחילת המלחמה השקיעה דיירקט ראונד בשלושה סטרטאפים. לדברי צגלה, רואים כיום את החוסן המופלא של הסטרטאפים הישראלים שלמרות המשבר הפיננסי העולמי, והמלחמה ממשיכים לדלוור ואף ״מגלים יכולות חדשניות מופלאות״.

לוגו ה- Unicamel שנבחר לייצג את הקרן החדשה, מיועד להחליף את הקלישאה הקרויה Unicorn, כך לדברי צגלה. ״החוסן של הסטרטאפים והיזמים.ות הישראלים דורשים אייקון חדש שייצג אותם באופן ראוי, ולכן המצאתי את ה- Unicamel (אותו נעמיד לשימוש חופשי תמורת קרדיט לכלל התעשיה הישראלית). ה- Unicamel מבוסס על גמל, אשר כמו היזמים.ות הישראלים הוא בעל שרידות מרשימה בתנאים קשים, עם יכולות התמצאות, אלתור וניווט בסביבות לא ידועות. אסור גם לשכוח כי הגמל גם מייצג שלום ושיגשוג״.

קרדיט: Arthur Fuhrer
מאמרים נוספים
מערכת קירור מים לתעשיה
מתקן קירור למפעל ולקו ייצור
קיים מגוון רחב של גדלים, שיטות עבור מערכת קירור מים...
חדש בעומר: אבטחה עם עוצמה
המועצה המקומית עומר עיבתה את מערך האבטחה יחד עם חברת...
מומחה לפלילים בלב תל אביב שמבין את הצרכים שלך
המשפט הפלילי חולש על המון תחומים ותפקידו להעניש אזרחים אשר...
זרי כלה
יש הרבה דברים שיכולים להפוך אישה להיות כלה מקסימה, ואחד...
החלום של עמרי
עמרי אחרק הי"ד נרצח לאחר שנמלט מפסטיבל נובה בשבעה באוקטובר....
אמן חושים
מופעים שונים יכולים להפוך כל אירוע למוצלח יותר. זה נכון...
עוד יותר השנה- רק דבש ישראלי! רכישת דבש טהור ובריא - ישירות מדבוראי ישראל וביקור במרכזי המבקרים במכוורות בחגי תשרי
היום כבר ברור כי חייבים לתמוך בחקלאות ובחקלאי ישראל- למען...
זיוף מסמכים
מסמכים שונים מניעים את חיי היומיום של הרבה מאד אנשים...
תכנון כבישים
תכנון כבישים יעיל הוא חיוני להבטחת זרימת תנועה חלקה ובטיחות...
בחירת מדפסת למשרד שלכם
מדפסת מומלצת למשרד היום קיים בשוק מבחר ענק של מדפסות, חשוב...
דילוג לתוכן