הקבוצה נכנסת בימים אלה לפיילוט במספר מסעדות בחלק ממותגיה, עם אפליקציית RightHear, האמונה על הפיכת חללים ציבוריים לנגישים עבור ציבור זה
קבוצת BBB, המפעילה את מותגי מסעדות ההמבורגרים BBB, מוזס, בורגרים ומוזס שופ, החלה בתהליך הנגשה לכ- 100 מסעדותיה ברחבי הארץ, לרווחת קהילת ציבור העיוורים ולקויי הראייה. בהשקעה הנאמדת בכ 500 אלף ₪, לשנה.
הקבוצה מפעילה בימים אלה פיילוט רחב במספר מסעדות בחלק ממותגיה, עם אפליקציית RightHear, פרי פיתוח ישראלי, האמונה על הפיכת חללים ציבוריים לנגישים עבור קהל זה. האפליקציה מאפשרת לעדכן את התוכן המושמע בטכנולוגיית TTS, המאפשרת למשתמש להתמצא במרחב באופן עצמאי לחלוטין, ללא סיוע של צוות המסעדה או לקוחות אחרים באיזור.
מסעדות הקבוצה המשתתפות בפיילוט (מסעדות BBB ברחובות, קריון ובאר שבע, וסניפי מוזס שופ באשקלון, הרצליה וחולון) עוברות בימים אלה התקנה של חיישנים מטעם האפליקציה, וכך, הלקוח המשתמש בה, יוכל לקבל מידע בכל שפה לבחירתו (בשלב הפיילוט בשפות עברית, ערבית ורוסית), לגבי הכניסה למסעדה, דרך ההגעה לשולחן, לחדרי הנוחיות וכו'.
כמו כן, האפליקציה תתחבר לאתר המותאם של הרשת הספציפית, ודרכה יוכלו הלקוחות להאזין להקראת אודיו של התפריט השונים.
אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "אנו מוצאים חשיבות רבה בהענקת חוויה מלאה ומושלמת לכל אורחינו. הודות לטכנולוגיה מתקדמת ולחברה בעלת חזון, שערכיה זהים לשלנו, אנחנו שמחים על האפשרות להעניק לציבור המשתמשים באפליקציה, אירוח מלא במסעדה, ללא צורך בעזרה משום גורם, ולהתנהלות עצמאית לחלוטין. מבחינתנו מדובר בנדבך נוסף, בהפיכת החברה הישראלית לשווה יותר, נגישה יותר, מתאימה יותר לכל האוכלוסיות החיות בה."
עידן מאיר, מנכ"ל ושותף מייסד RightHear: "יותר ויותר מסעדות ובתי עסק מבינים כיום שהנגשה של המרחב אינה רק חובה רגולטורית או מוסרית, אלא החלטה עסקית חכמה ומשתלמת. אנחנו גאים מאוד
בשיתוף הפעולה עם קבוצת BBB ומתרגשים להיווכח בהימצאות הטכנולוגיה שלנו במקום האהוב עלינו למפגשי צוות".
אפליקציית RightHear פותחה על ידי 2 יזמים ישראלים. המשימה של RightHearהיא להפוך חללים ציבוריים לנגישים עבור עיוורים ולקויי ראייה. האפליקציה מאפשרת לעדכן את התוכן המושמע בטכנולוגיית TTS דבר המאפשר למשתמש להתמצא במרחב באופן עצמאי לחלוטין. הממשק הינו המתקדם בעולם בתחום, ומעניק הכוונה קולית בתרגום ל-26 שפות ובכך מעניק חווית קנייה עצמאית ושיוונית למשתמשיו. השימוש באפליקציה קל ואינטואיטיבי – המבקר מסתובב בחנות בעזרת האפליקציה המופעלת בטלפון הנייד, הוא מקבל הכוונה קולית על המיקום הנוכחי בו נמצא ומה נמצא מסביבו ב- 360 מעלות.
הראשונים ביישום הפיילוט יהיו סניפי BBB- רחובות, קריון ובאר שבע, וסניפי מוזס שופ- אשקלון, הרצליה, חולון כבר במהלך יולי 2022.