המותג שנחשב לאחד המובילים בעולם הבידור ה׳חי׳, מאמץ את Epson כספקית טכנולוגיות ההקרנה. ״עם ההקרנה המתקדמת של מוצרי Epson והמומחיות בתעשייה, נוכל לעצב ולהעניק תחושה של כניסה אמיתית לתוך אלמנטיים ויזואליים יצירתיים שלא דומה לשום דבר שעשינו בעבר״.
קבוצת סירק דו סוליי, מהמותגים המובילים בעולם של הבידור החי, מינתה את Epson לשותפתה הרשמית בכל הכרוך בהקרנות. Epson שידועה כספקית טכנולוגיית הקרנה עם נוכחות גלובלית חזקה, תסייע לקבוצה, שאחראית על המופע המפורסם והצבעוני שמושך צופים מכל העולם, להגדיר מחדש את העתיד של החוויות הסוחפות, האימרסיביות (האופפות).
״שילוב של מקרני לייזר 3LCD בעלי ביצועים גבוהים של Epson עם המוח והיצירתיות מאחורי כושר ההמצאה התיאטרלי של סירק דו סוליי ייצר שותפות שתוכל לחולל מהפכה בז'אנר של ׳בידור סוחף/עוטף׳ (immersive entertainment) ולהאיר את החזון היצירתי של סירק דו סוליי בדרכים חדשות”, אומר קובי כהן, מנהל תחום ההקרנה בחברת Epson ישראל.
"כמובילה ותיקה בבידור חי וטכנולוגיית הקרנה חדשנית, Epson היא השותפה האידיאלית לתמוך במאמצים שלנו להביא חוויות מיוחדות במינן לאורחים שלנו", אומרת לורן הארט, ראשת אסטרטגיית שותפות בסירק דו סוליי. "עם ההקרנה המתקדמת של מוצרי Epson והמומחיות בתעשייה, נוכל לעצב ולהעניק תחושה של כניסה אמיתית לתוך אלמנטיים ויזואליים יצירתיים שלא דומה לשום דבר שעשינו בעבר. הצוות שלנו מצפה בכיליון עיניים להזדמנות לחקור את כוח ההקרנה Epson ממקור ראשון".
"שותפות זו מספקת הזדמנות עבור Epson לשתף פעולה עם מותג בידור חי בעל שם עולמי ולהפגין את העוצמה של מערך מקרני הלייזר הגדולים של Epson", אומר כהן. "התמזגות של הקרנה מתוחכמת עם הדמיון המרשים של סירק דו סוליי מאפשרת יצירת חוויות יוצאות דופן, סוחפות וייחודיות. אנו מצפים לעזור להם להגשים את הקונספטים היצירתיים שלהם."