קידום אורגני או פרסום בגוגל?

קידום אורגני או פרסום בגוגל?

אחת ההשוואות הגדולות ביותר שנעשות בערוצי השיווק באינטרנט היא ההשוואה בין קידום אורגני לפרסום ממומן בגוגל. כאשר עולה השאלה הזו – רבים מהאנשים מתחילים לבחון את כל הפרמטרים השונים: מי עולה לנו פחות? מי מכניס יותר? מי יותר רלוונטי? היכן נופיע ראשונים? מה יתרום לנו יותר? וכו'.

הבא נציג לכם את 2 האופציות תחילה:

  • קידום אורגני – הנה טכניקת פרסום שבה אנו נבצע פעולות התאמה לאתר שלנו על מנת לדרג אותו גבוה יותר בגוגל. העבודה מתבצעת לפי קידום של ביטויי מפתח רלוונטיים כאשר המטרה היא לקדם אותם בגוגל על מנת להביא תנועה אורגנית לאתר שעשויה להפוך ללקוחות.
  • פרסום ממומן – שיטה הפועלת לטווח המיידי והקצר יותר מהקידום האורגני. באמצעות טכניקת פרסום זו – נשלם לגוגל כסף (ולא לחברת קידום) כדי להביא לנו תנועה לאתר שלנו כבר מהיום הראשון. במידה והתנועה רלוונטית, הפרסום נעשה בצורה מקצועית ודף הנחיתה/האתר אליו מגיעים הגולשים בנוי בצורה מקצועית ומקדמת למכירה הרי שניתן להביא לקוחות בטווח מהיר יותר. שיטה זו בדרך כלל יקרה יותר וגם כאן תצטרכו איש מקצוע מנוסה לפתיחה וניהול איכותיים של קמפיין הפרסום שלכם.

להלן מספר השוואות שיעזרו לכם להחליט כיצד להשקיע נכון את הכסף שלכם:

עלויות פרסום – גם בקידום האורגני וגם בקמפיין הממומן תוכלו להתחיל מהשקעה של כמה מאות שקלים בחודש בהתאם לגודל האתר שלכם וגודל העסק שלכם ותקציב הפרסום בו. את התקציב הראשוני כדאי להשקיע על בניית תשתיות שיווק איכותיות: אתר אינטרנט מקצועי, דף פייסבוק אטרקטיבי ועוד. לאחר מכן ככל שתשקיעו יותר כך תוכלו לקבל יותר תוצאות.

תוצאות בפועל – עבודה SEO פועלת לטווח הארוך. בטווח הארוך תקבלו הרבה יותר תנועה ומכירות באתר שלכם אם תשקיעו בקידום אתרים ותהיו סבלניים (ותעבדו עם חברה מקצועית). אם אתם רוצים תוצאות בטווח הקצר, גם במחיר של הוצאה יקרה יותר – לכו על פרסום בגוגל בצורה ממומנת.

מיתוג העסק – כל אחד שיש לו אתר יכול לשלם לגוגל כסף וכל זמן שהוא משלם יותר כסף מהמתחרים הוא יכול להופיע ראשון בתוצאות המודעות הממומנות. לא תמיד צריך את זה (למעשה לרוב לא צריך את זה) אבל מי שזה חשוב לו שייקח בחשבון שהוא גם ירוויח פחות מהקמפיין שלו והמיתוג שלו לא ישתפר במיוחד. אם תופיעו ראשונים בתוצאות החיפוש האורגניות זה יראה עליכם כאוטוריטה וותיקה ומנוסה בתחומכם.

מה קורה אחרי שמפסיקים? – במידה ותפסיקו להשקיע כסף בקמפיין הממומן שלכם תנועת הגולשים תפסיק לזרום לאתר שלכם וגם המכירות שלכם יעצרו בהתאם. כאשר אתם משקיעים לתקופה מסוימת בSEO והגעתם למקומות הראשונים, סביר להניח שגם אם תפסיקו לכמה חודשים את העבודה שלכם תוכלו ליהנות מקצת פירות לאורך הכמה חודשים האלה מתנועה שתגיע אליכם מגוגל. במידה ויש תוצאות – לא כדאי להפסיק את עבודת הקידום כיוון שמהר מאוד תוכלו גם למצוא את עצמכם יורדים בדירוג וצריכים לטפס עוד פעם מחדש.

מאמרים נוספים
עו"ד הטרדות מיניות
אף אדם בשום גיל לא צריך ולא אמור להיות חשוף...
" כד קטן 8 ימים שמנו נתן .. " ברוח חג החנוכה: 8 עובדות שלא ידעתם על שמן
חג החנוכה, הידוע גם כחג האורים, הוא אחד החגים האהובים...
קורס ניהול עסקים באילת
ניהול עסק מוצלח דורש ידע ומיומנויות מתאימות, וזה בדיוק מה...
מסעדת גורמה חיפה
רוצים לצאת לארוחה מפנקת במיוחד כי יום הנישואין שלכם קרב?...
כל מה שצריך לדעת על הגנה משפטית לנכסי המשפחה
ניהול נכסי משפחה הוא תהליך מורכב שדורש תכנון קפדני, במיוחד...
הכול על מנקאי ועל תרומתו לבריאות שלנו
יצא לכם לשמוע על ירק עם שם מוזר ולא הייתם...
חשמלאי בכפר סבא
חשמלאי בכפר סבא – הבחירה הנכונה לכל עבודות החשמל
אם אתם מחפשים חשמלאי בכפר סבא, כדאי לוודא שאתם מזמינים...
מעצבת פנים בראשון לציון
מעצבת פנים בראשון לציון שתהפוך את החלום למציאות
מעצבת פנים בראשון לציון – הדרך לחוויית מגורים חדשה ומרגשת עיצוב...
נתפסת על חם בנהיגה בשכרות? עורך הדין שלך למאבק המשפטי
נהיגה תחת השפעה של משקאות אלכוהוליים נחשבת לעבירה חמורה על...
הזמנת פירות וירקות מהחקלאי
הזמנת פירות וירקות מהחקלאי
כל אדם יודע שפירות וירקות הם דבר שחשוב מאוד לשלב...
דילוג לתוכן